نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
941
-
الف
+

خبری خوش برای طرفداران سریال کمیدی «نون خ »

«کاظم نوربخش» بازیگر ایرانی از آغاز فلمبرداری فصل چهارم سریال «نون خ» در روزهای آغازین ماه میزان (مهر) خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2، «کاظم نوربخش»، بازیگر نقش «سلمان» در سریال «نون خ» از آغاز فلمبرداری فصل چهارم این سریال در روز های آغازین ماه میزان (مهر) خبر داد.

نوربخش طی یک مصاحبه درباره آغاز فصل چهارم این مجموعه گفته است: تا آن جایی که من خبر دارم فلمبرداری «نون خ 4» همین روزها آغاز می شود چون به ما گفته‌اند آخر ماه سنبله (شهریور) و نهایتاً اوایل میزان (مهر) کار شروع می‌شود، بنابراین هیچ کاری قبول نکردیم و آماده‌ هستیم تا ان‌شاالله همین روزها کار را شروع کنیم.

وی اظهار کرد: تا جایی که من می دانم هیچ یک از بازیگران اصلی این سریال کار جدیدی را قبول نکرده اند تا فصل چهارم نون خ را شروع کنیم.

بازیگر نون خ در ادامه با اشاره به اینکه فصل چهارم این سریال نوروز و ماه رمضان 1402 نشر می شود، گفت: برای سلمان اتفاقات جدیدی در نون خ ۴ خواهد افتاد که قطعاً جذاب تر خواهد بود که باید ببینیم. قطعاً مردم فصل جدید این سریال را با کاراکترهای جدید را دوست خواهند داشت چون نون خ در فصل های گذشته ثابت کرد که سریال مخاطب پسندی است،‌ بنابراین شکی نیست که فصل چهارم هم موفق می شود.

«سعید آقاخانی»، «علی صادقی»، «سیروس میمنت»، «پاشا جمالی»، «ندا قاسمی»، «هدیه بازوند»، «سید علی صالحی»، «حمیدرضا آذرنگ»، «نسرین مرادی» و ... از بازیگران اصلی مجموعه نون خ هستند.

«نون خ» مخفف نام نقش اصلی این سریال، «نورالدین خانزاده» است که در سال های  1398  تا 1400با داستان های متفاوت از رسانه ملی ایران نشر شده و سه سال جزء پربیننده ترین سریال های نوروزی این کشور بوده است.

گفتی است تا کنون سه فصل سریال «نون خ» به کارگردانی «سعید آقاخانی» و تهیه کنندگی «مهدی فرجی» از آی فیلم 2 نشر شده است.

بیشتر بخوانید: 

دانلود سریال «نون خ1»

دانلود سریال «نون خ 2»

دانلود سریال «نون خ 3»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر